Παρουσίαση Efta

Σε συνέχεια των δημοσιεύσεων απο παρουσιάσεις που έλαβαν χώρα στο συνέδριο τη Efta στη Νάπολη σας παρουσιάζουμε στοιχεία από το εργαστήριο των συναδέλφων  κο Σαλίχο και κα Στεφάνου με επιστημονικά υπεύθυνη την κα Πολύχρονη τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα και περιμένουμε και άλλους συναδέλφους
Με εκτίμηση Πρόδρομος Ταράσης ειδικός γραμματέας διασύνδεσης και επικοινωνίας ΕΛΕΣΥΘ και Δ.Σ ΕΛ.Ε.ΣΥ.Θ

"Από τις 11 έως και τις 14 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε στη Νάπολη της Ιταλίας το 10ο Συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Οικογενειακής Θεραπείας (EFTA), στο οποίο έλαβαν μέρος 1600 εκπαιδευόμενοι και συστημικοί θεραπευτές από όλο τον κόσμο. Στο πλαίσιο του συνεδρίου πραγματοποιήθηκαν 400 ατομικές παρουσιάσεις και παρουσιάστηκαν 59 posters.
Ανάμεσα στα πολλά workshops που πραγματοποιήθηκαν, διεξήχθη και το βιωματικό εργαστήριο "Εφαρμόζοντας τη Διαλεκτική - Συστημική Προσέγγιση στην Εκπαίδευση Επαγγελματιών που εργάζονται με Νέους σε Κίνδυνο". Το εν λόγω εργαστήριο, επιστημονικά υπεύθυνη του οποίου ήταν η κα Κυριακή Πολυχρόνη, απετέλεσε προσπάθεια παρουσίασης ενός διαφορετικού επιστημολογικού μοντέλου, όντας ανάμεσα στα ελάχιστα που κινήθηκαν σε βιωματικό επίπεδο. Το εργαστήριο συντόνισαν οι συνεργάτες του ΑΚΜΑ, Παύλος Σαλίχος και Ηλέκτρα Στεφάνου, επιχειρώντας να πραγματοποιήσουν μια σύντομη γνωριμία με το μοντέλο μετασχηματιστικής μάθησης του ΑΚΜΑ, όπως αυτό εφαρμόζεται σε εκπαιδεύσεις επαγγελματιών που εργάζονται με νέους σε κίνδυνο. Παράλληλα, η ανωτέρω διεργασία πλαισιώθηκε από τη θεωρητική κατανόηση της συγκεκριμένης προσέγγισης στην εκπαίδευση επαγγελματιών.
Το εν λόγω εργαστήριο συνιστά σύντομη παρουσίαση της εκπαίδευσης που πραγματοποιήθηκε από το ΑΚΜΑ στο πλαίσιο του Erasmus + Προγράμματος "Changing Youth Stories", με στόχο την εμψύχωση και υποστήριξη επαγγελματιών διαφορετικής καταγωγής, χώρας δράσης, ειδικότητας και πεδίου που ανήκουν σε οργανισμούς που στοχεύουν στην υποστήριξη νέων σε κίνδυνο. Το εργαστήριο παρακολούθησαν  σύνεδροι από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίοι συμμετείχαν ενεργά στα βιωματικά tasks και στη συζήτηση που αναδύθηκε. Παράλληλα, στους συμμετέχοντες δόθηκε υλικό με βασικά κομμάτια του θεωρητικού υπόβαθρου, των tasks που αξιοποιούνται και των βασικών συστημικών αρχών που δομούν μια εκπαίδευση της Συστημικής - Διαλεκτικής Προσέγγισης του ΑΚΜΑ."

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο